تینیجر کیست ؟ Fundamentals Explained

Wiki Article

هنگامی که چهار نفر باقی مانده آنها شروع به دریافت پیام هایی ناشناس میکنند، تصمیم میگیرند که بفهمند چه کسی پشت این جریانات قرار دارد.

بسیاری از افراد از طریق شبکه اجتماعی اینستا به شهرت فراوان رسیده اند و از طریق ویدیو هایی که در این شبکه منتشر می‌ کنند توانسته اند کسب درآمد کنند. این افراد شهرت بسیاری از طریق فعالیت ها در زمینه ساخت ویدیو و فتوشاپ به دست آورده اند یکی از افراد سرشناس که در تهران فعالیت می‌ کرد و به شهرت فراوان رسید اوین می باشد که در حال حاضر با کسب درآمد بسیاری که از طریق انتشار ویدیوهایش به دست آورد توانست به خارج از ایران برود و در حال حاضر در کشور های اروپایی به فعالیت های خودش ادامه می دهد.

سریال فاسترها، درباره زندگی پیچیده و عجیب خانواده ای به نام فاستر است که در شهر سن دیگو زندگی می کنند. قسمت عجیب ماجرا درباره اعضای این خانواده است. یک زوج متشکل از دو خانم با گرایشات جنسی خاص، ۵ فرزند دارند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در قدیم تعریف این واژه کمی متفاوت بوده است اما در حال حاضر معنی بلاگر یک مفهوم بهتری پیدا کرده است برخی از مشهورترین بلاگر های ایرانی مانند صدف بیوتی و الناز گلرخ درزمینه میکاپ متخصص هستند و فعالیت می‌کنند و برخی نیز مانند شیما استایل و نگین عابد زاده در زمینه سبک زندگی و نیو لایف بلاگری می کنند اما در حوزه بلاگری شاخه های متفاوتی داریم که می توانیم به طبیعت و سفر، غذا، استایل، نیولایف، میکاپ آرتیست و غیره اشاره کنیم.

او توانسته به شهرت فراوان برسد این فرد در حال حاضر در خارج از ایران زندگی می‌ کند و یکی از فعالیت های او در زمینه سینما و تئاتر می باشد فیلم های بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر کرد(فیلم های تینیجری) که توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرد شما می‌ توانید به راحتی و با یک سرچ ساده این فرد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید البته که این فرد از یوتیوب نیز بر خوردار است و او کسی است که در شبکه اجتماعی یوتیوب فعالیت های بسیاری دارد.

در این جا می خواهیم بگوییم که تینیجر بودن یعنی چی؟ به افرادی که ۱۳ تا ۱۹ سال سن داشته باشند تینیجر می گویند کلمه تین به آمریکایی به معنی نوجوان می باشد و به سن نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال تین می گویند بسیاری از افراد در دنیای امروزی تصمیم دارند که با انتصاب این کلمه به خودشان جلب توجه کنند و خودشان را لاکچری و به روز نشان دهد به همین دلیل خودشان را تینیجر می نامند.

این دو با هم ازداج کرده و صاحب دو فرزند به نام های هانو و اگنس میشوند و سیلیا در حین دومین زایمان از دنیا میرود.

مدت زیادی فکر می کردیم که او فرزند ترونتی است، اما چون در پایان یکی از بازاندگان بود، امکان ندارد که دختر ترونتی باشد.

توییتر

اگنس بعد ها ترونتی نیلسن را به دنیا آورد که بعد ها شد پدر اولریخ نیلسن و او هم شد پدر ماگنوس، مارتا و میکل نیلسن. و این یعنی نوح دایی بزرگ بزرگ بزرگ یوناس است.

خوشبختانه این روزها فیلم ها و سریال های کاملا جدید تینیجری وجود دارد که بسیار پرتحرک تر و اغلب با کیفیت تر از فیلم و سریال های تینیجری در گذشته است. بنابراین دست ما در معرفی بهترین ها بسیار باز است.

البته برخی از مردم از کلمه بلاگر در جملاتی استفاده می‌ کنند که کاملاً نامربوط است و هیچ گونه ربطی به واژه‌ای تینیجر که می‌ خواهند استفاده کنند ندارد و از آنجایی که خیلی از مردم معنای این واژه را نمی‌ دانند در هر جمله ای از آن استفاده می کنند ولی نمی‌ دانند که بلاگر به چه کسی گفته می‌شود.

به این دوره از زندگی در زبان انگلیسی تینیجری می گویند. این دوره شامل برخی تغییرات بزرگ در بدن و در نحوه ارتباط یک جوان با جهان می باشد.

Report this wiki page